Sharapova pierde contractele

Final de carieră programat sau o simplă coincidență?

Maria Sharapova a pierdut 70 de milioane de dolari într-o singura zi. Nike, sponsorul oficial, a reziliat contractul în urma căruia Sharapova ar fi primit 70 de milioane de dolari.

A doua lovitură din partea sponsorilor a venit din partea firmei elvețiene de ceasuri Tag Heuer. Sharapova a fost imagina acestora timp de 11 ani și se discuta renegocierea contractului. Negocierile au fost întrerupte imediat ce rusoaica a anunțat că a picat testul antidoping. A urmat Porsche, producătorul german a cărui ambasador este jucătoarea de tenis din 2013, care a anunțat că suspendă contractul de publicitate pe termen nelimitat.

Sharapova este suspendată oficial începând cu 12 Martie pe termen nelimitat. Vedetea susține în continuare că nu este vinovată și nu a știut de faptul că medicamentul nu era permis, consideră cele întâmplate un gest de neatenție. Sharapova a fost aprig apărată de Serena Williams în mai multe interviuri care o susține pe adversara sa și nu crede că acesta ar fi fost un gest intenționat.

Și rămâne totuși o oarecare incertitudine. Pentru un sportiv de o asemenea talie nu ar fi fost ceva normal să se știe de riscul acestui medicament interzis pe lista SUA, dar permis în Europa? Să fie un joc de imagine? Sau pu și simplu o modalitate de a se retrage din lumea sportului? Orice sportiv este conștient de faptul că la testele antidoping vor iesi absolut toate substanțele, deci o substanță care era cunoscută ca și interzisă ar fi apărut imediat. Rămâne de văzut ce se va întâmpla cu ancheta și cu suspendarea jucătoarei în lunile următoare.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

67 − = 58