Lady Gaga se lansează în industria cosmetică cu un brand propriu

„Ultimul lucru de care lumea avea nevoie era un nou brand de cosmetic… Păcat”, spune Lady Gaga în filmul de prezentare prin care anunță lansarea liniei sale de produse de makeup, Haus Laboratories. Lady Gaga și-a anunțat lansarea în industria cosmetică în urmă cu câteva zile, prin intermediul a două postări pe rețeaua de socializare Instagram. Artista susține însă că nu încearcă să le spună femeilor că au nevoie de machiaj pentru a fi frumoase. Anunțul ei se adresează atât femeilor, cât și bărbaților, iar mesajul spune că oamenii trebuie să învețe să se iubească pe ei înșiși. Într-un video cu un puternic mesaj social, Lady Gaga apare machiat[ puternic, alături de oameni de toate rasele, genurile și identitățile sexuale, toți cu machiaje îndrăzneț colorate. „Se spune că frumusețea stă în ochii celui care privește, la Haus Laboratories spunem că frumusețea este felul în care tu te vezi pe tine. Vrem să te iubești. Casa noastră, regulile tale”, spune Lady Gaga.

Gaga a dezvăluit amicilor din lumea virtuală faptul că a descoperit machiajul atunci când era foarte tânără și nu se simțea deloc frumoasă. O vedea pe mama ei cum se machia zilnic și a început și ea sa descopere puterea machiajului, moment în care a și inventat, de altfel, personajul Lady Gaga. „Câteodată, frumusețea nu vine în mod natural din interior. Dar sunt recunoscătoare pentru că machiajul m-a făcut să descopăr în mine un curaj pe care nu știam că îl am. Mi-am acceptat frumusețea și abilitatea de a mă reinventa oricând simt nevoia”, mai spune celebra artistă. Produsele cosmetice lansate de Lady Gaga vor putea fi comandate în avans începând cu 15 iulie și vor fi lansate pe piață în luna septembrie.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

71 − 70 =