Monthly Archives: November 2015

Ne așteaptă iarna la Ski Resort Transalpina

Au trecut exact 6 luni de la publicarea ultimului material despre Ski Resort Transalpina. Mai exact acest lucru s-a întâmplat în luna Mai a acestui an cand pe 1 am fost pentru ultima oară la pârtie și am făcut o petrecere care să ne aducă aminte de acel loc minunat toată vara. Tot atunci am dat și ultimele ture pe pârtie. Tot atunci am plecat de acolo cu lacrimi în ochi. De ce? E foarte simplu. Când te indrăgostești și suferi nu îți vine să plângi? Noi ne-am îndrăgostit de Ski Resort Transalpina și am așteptat cu nerăbdare să treacă vara și să ne reîntoarcem în acest loc minunat.

Pentru că a început să ningă deja afară am ajuns în momentul în care urmărim în disperare prognozele meteo, ne uităm pe camere să vedem ce se întâmpla, ne-am pregătit echipamentele, ne-am echipat mașinile și mai lipsește doar un lucru. Să se deschidă cel mai frumos domeniu schiabil din România. Acum vreo 2 ani am scris pentru prima oară despre Ski Resort Transalpina, a fost și prima oară când am ajuns acolo. „Transalpina – locul unde te simți mai aproape de cer” acesta a fost titlul materialului, pentru că aceasta este senzația pe care o ai când ești acolo sus pe platou și privești munții.

După cum știți deja, pârtiile sunt împărțite pe diferite grade de dificultate, avem două pârtii pârtii albastre cu lungimi diferite, deservite de două instalații de teleski, o pârtie albastră cu telescaun, la care se ajunge cu gondola și bineînțeles pârtia cea mai lungă de aproximativ 2270m care este deservită de gondolă. Instalațiile moderne dar și personalul ne-au făcut să ne simțim ca în străinătate. Avem de toate, de la puncte sanitare curate la locuri de servire a mesei, un apres ski cu muzică extraordinară și cu cel mai bun vin fiert, Salvamontul este prezent în caz de nevoie, instructorii sunt acolo pentru cei ce vor să învețe.

Da, probabil că este nevoie de multă muncă în ceea ce privește partea de infrastructură, drumurile de acces nu sunt chiar cele mai bune, dar asta nu ne împiedică să revenim aici. Venim pentru acest loc minunat, pentru pârtie, pentru oameni.


În această iarnă ne așteaptă o mulțime de evenimente, iar dacă zăpada ține cu noi, și suntem siguri că așa va fi, vom fi prezenți. Rămâne doar să veniți și VOI!

FSPAC pregătește un bal extraordinar

Miercuri, 25 noiembrie 2015, va avea loc Balul Bobocilor al Facultății de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării, la Euphoria Music Hall. Știm cu toții că este un eveniment foarte important, iar studenții așteaptă cu nerăbdare prima ieșire comună cu colegii la un astfel de eveniment. Ce pregătesc studenții pe ultima 100 de metri am aflat chiar de la unul dintre origanizatori, Claudiu Adam, student în cadrul facultății.

WOW: Ce pregătiți special pentru acest eveniment și ce detalii ne puteți oferi?

Lucrurile merg bine, având în vedere că suntem pe final, mai avem o zi până la bal. Avem câteva momente speciale printre care se numără tombola UNTOLD, mai exact vom oferi 2 abonamente celor din public, pe baza seriei de pe bilete. În plus, avem și o prezentare de modă de lenjerie intimă cu motive de folclor, semnată de Alex Moldovan, în colaborare cu Glamour Boutique și modelele de la Transilvania Fashion. Vom avea și un moment de beat-box cu Dorin Buzdugan, dar avem și un dans mai special pe care îl pregătim pe ultima 100 de metri și muncim la el și în această seară, sunt implicați organizatorii, practic ne gândeam să facem și noi ceva având în vedere că de boboci am tras destul de mult.

WOW: Cum merg pregătirile cu bobocii?

Merg foarte bine. Am muncit foarte mult cu ei, chiar am tras mult, deși nu am început în forță cred că va fi un final puternic și bun.

WOW: Ce așteptări ai tu în calitate de organizator de la acest bal?

Sper să se distreze în primul rând bobocii, la urma urmei e balul dedicat lor, să se distreze, să se simtă în largul lor să se obișnuiască cu mulțimea, cu scena, doar sunt mulți la Jurnalism sau la Comunicare și PR și probabil le va folosi asta și pe viitor. Bineînțeles speram să se distreze toata lumea, pentru că balul nu se va încheia ci va continua cu College Party.

Teaser Foto pentru Game of Thrones

Deși mai sunt câteva luni bune până la lansarea sezonului 6 din Game Of Thrones, în luna Aprilie a anului viitor, așteptarea fanilor este resplătită acum cu o poză menită să ridice multe semne de întrebare.

HBO a lansat ieri această poză oficială în care se află Kit Harington, ceea ce presupune că personajul Jon Snow poate nu a murit.

Mai mult, faptul că Harington a fost zărit pe platoul de filmare din Belfast zilele trecute implică în mod evident întrebarea, dacă îl vom revedea pe Jon Snow în luna Aprilie.

Adele, album de Cartea Recordurilor?

adele album

Adele nu își scoate noul ei album la vanzare pe site-urile de streaming precum Spotify sau Apple Music. Prin urmare, albumul “25” se va putea cumpăra doar din magazinele de specialitate în perioada următoare.

“25” este cel mai anticipat album al ultimilor ani, iar specialiștii estimează ca acesta va intra în Cartea Recordurilor. “25” este așteptat să depășească numărul de 2,5 milioane de unități vândute într-o singură săptămână, record stabilit de ‘N Sync cu “No Strings Attached” la începutul anilor 2000. Doar în Statele Unite au fost expediate în ultimele zile 3,5 milioane de unități din acest disc, urmând ca producția să fie suplimentată săptămâna viitoare cu alte 5 milioane de unități.

În ultima vreme, companiile producătoare de discuri s-au ferit să își mai ofere albumele spre vânzare pe site-uri de streaming pentru a încuraja cumpărarea de CD-uri. Adele a făcut acest lucru și în anul 2011, atunci când a lansat discul “21”. Acesta nu a intrat pe Spotify decât un an mai târziu, când deja în întreaga lume se vânduseră 30 de milioane de unități.

Sursa: Agentia de Presa Mondena.

Shoe Box 2015

Pe 1 decembrie, începe Shoe Box 2015. Cutii de papuci vor prinde viață și se vor transforma în cadouri pentru oamenii nevoiași. Cutiile de papuci din debara goale, vor prinde viață cu ambalaje de Crăciun, se vor burduși cu cadouri și vor bucura chipurile triste ale familiilor nevoiașe care nu au posibilitatea de a-și bucura inimile cu astfel de lucruri în perioada sărbătorilor de Crăciun.

Perioada de colectare cutii este 1-15 decembrie 2015, urmând ca între 16-24 decembrie acestea să fie distribuite către copii.

Participarea în centrele de colectare #ShoeBox2014 a fost impresionantă și din prisma organizatorilor care s-au ocupat de fiecare locație, cât și a numărului de voluntari care au venit pe lângă ei și au ajutat la colectare, sortare, inventariere liste beneficiari, distribuirea către voluntarii transportatori și raportarea finală. Astfel vorbim de un număr de peste 300 persoane implicate între 1-24 decembrie 2014, la care se adaugă angajații din 308 companii mici, mijlocii și mari din România, care au preferat să adune cutiile în interor, fără să fie centre de colectare cu acces public.

În urma discuțiilor avute cu ceilalți coordonatori de locații am decis ca începând cu anul 2015 să primim în cadrul proiectului ShoeBox – Cadoul din Cutia de Pantofi, doar cutii care conțin lucruri noi, nefolosite și cu etichetă. Fără excepții.

Pasul 1: ce lucruri sunt necesare

Ai nevoie de:

  • o cutie goala de pantofi (corpul si capacul)
  • hartie de impachetat cadouri. Gasesti o multime de modele de Craciun/Sarbatori de Iarna.
  • foarfeca/cutter
  • timp si/sau bani pentru a cumpara lucrurile pe care vrei sa le daruiesti unui copil de varsta si genul ales de tine
  • rabdare …

Pasul 2: ce se pune în cutii

Se inveleste frumos in hirtie cutia si capacul ei, fiecare separat, apoi pui in cutie tot ce ai pe suflet sa cumperi. Ai mai jos cateva sugestii:

  • dulciuri (ex.ciocolata, biscuiti, napolitane), dar NU ceva perisabil (ex.banane, portocale, iaurt)
  • articole scolare: caiete de scris, creioane colorate, un ghiozdan, un penar sau orice altceva
  • jucarii potrivite pentru varsta si sexul copilului
  • produse de igiena personala: perie si pasta de dinti, sapun, sampon, gel de dus, absorbante (in fiecare an am observat ca fetele aveau mare nevoie de asa ceva)
  • o felicitare de Craciun pe care sa scrii cateva rinduri pentru copilul care va primi cutia de la tine (esti liber sa pui datele tale de contact si sa pastrati legatura in continuare)
  • articole de imbracaminte: un fular, caciula, ciorapi grosi, manusi sau orice altceva de acest fel
  • poate o lumanare parfumata care sa le aminteasca si lor de mireasma Craciunului, insa fara chibrituri, nu cumva sa faca vreo isprava copiii … Lumanarea nu trebuie sa fie neaparat ceva “fancy”, ci una “folosibila” (multi dintre ei NU au nici macar curent electric).
  • orice alt cadou de care stiti ca s-ar bucura copiii vostri sau de care v-ati fi bucurat voi daca erati in locul lor

Avem un video care cuprinde cam ce am zis mai sus.

Pasul 3: conţinutul cutiilor şi termenul limită

Puteți pune în cutie tot ce intră, ce vreți și ce credeți că îi trebuie unui copil de vârsta și sexul pentru care aveți pe inimă să cumpărați ceva.

Având în vedere experiențele din anii trecuți, dați-mi voie să vă fac câteva specificații:

  • Campania se numește ShoeBox (cutie de pantofi) – deci vă rog să vă limitați la lucruri care pot intra într-o astfel de cutie. Nu aduceți pungi, saci, sacoșe, bibelouri, dulapuri, frigidere, televizoare sau cuptoare cu microunde. NU suntem asociație sau fundație și nu le putem primi legal în custodie. Dacă aveți așa ceva de dat, scrieti-ne un mail și vă punem în legătură cu partenerii noștri care pot primi și distribui legal și după nevoi și aceste produse.
  • Dacă aveți aleasă o grupă de vârstă și genul copilului pentru care vă gândiți să faceți cutia, încercați să sortați produsele să poate fi folosite când sunt primite (mărimi corespunzătoare la hăinuțe etc).
  • Acum ajung la o chestiune sensibilă: nu puneți în cutii lucruri pe care nu v-ar plăcea nici vouă să le primiți. Toate lucrurile trebuie să fie noi. Lucrurile care nu mai pot fi folosite au un loc pe care îl cunoaștem cu toții: se aruncă la gunoi. Fă un cadou așa cum ți-ar place să-l primești și tu, nu fă curățenie în casă pentru ca mai apoi să dai ce e “de aruncat”.

Vă rog să nu puneți alimente perisabile (ex.portocale, iaurt) sau care s-ar putea deteriora/desface în timpul manipulării (ex.compot de casă în borcan de sticlă).

Copiii sînt între 2-18 ani fete și băieți.

Nu lipiți capacele pe cutii, le vom lipi la momentul în care veniți cu ele, când vom lipi și etichetele speciale cu vârsta și sexul copilului pentru care ați pregătit cutia/cutiile.

Vă rog să vă completați numele și adresa de email pe tabelul care vi se va înmâna la fiecare locaţie, pentru că să vă putem mai apoi da de știre despre unde și la cine a ajuns cutia voastră.

Termen limită colectare cutii: 15 Decembrie 2015

Pasul 4: locaţiile de colectare şi cum poţi ajuta şi tu

Pentru că numărul locațiilor și poziția acestora diferă de la an la an, le puteți vedea pe toate în pagina LOCAŢII, unde încerc să le păstrez actualizate.

Pentru cei care sunteți din alte localități în care nu avem încă centre de colectare și doriți să trimiteți cutii prin poștă/curier, vă rog să folosiți aceste detalii la destinatar:

Valentin Vesa, Calea Florești 6/68, Cluj-Napoca, 400509, Cluj.

Mă puteți suna și la 0745900851.

Balul Bobocilor de la FSPAC

Miercuri, 25 noiembrie 2015, va avea loc Balul Bobocilor al Facultății de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării, la Euphoria Music Hall. Balul bobocilor este un eveniment foarte important pentru boboci, aceștia reușind să iasă în evidență și să se pregătească pentru anii facultății pe care și-au ales-o. Am stat de vorbă cu Andra Olpretean, una dintre organizatoarele acestui eveniment pentru a afla mai multe detalii despre acesta.

Cum ai ajuns să faci parte din comisia de organizare a balului?
Tot juriul, mai precis toată comisia de organizare este formată din foști participanți ai balului. Astfel după participarea mea acum aproximativ 3 ani, am rămas să îi ajut.

Ce urmează după preselecții?
Am organizat două zile de preselecții în care s-au prezentat toți bobocii doritori să participe. Am selectat 14 persoane care ni s-au părut cele mai potrivite pentru a fi pe scenă la balul bobocilor.

Care sunt antrenamentele pe care aceștia le fac?
După ce au fost anunțate cele 7 perechi participante, au început repetițiile. În fiecare seară se fac dansuri, sunt două de început pentru a-i scoate în evidență.

Care sunt așteptările tale de la această ediție a balului?
Sper să iasă totul bine, iar bobocii să se descurce și să se sincronizeze perfect. Fiecare să dea tot ce e mai bun pentru a câștiga marele premiu.

Cine va fi în juriul care va hotărî câștigătorii marelui premiu?
Cancelarul Facultății de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării, câte un profesor de la fiecare secție a facultății, Miss și Mister de anul trecut.

Care va fi premiul?
Nu pot să îți spun deoarece este un premiu surpriză oferit de sponsorii evenimentului.

Unde va avea loc evenimentul?
Balul va avea loc in Euphoria Music Hall, pe data de 25 noiembrie.

Deoarece am vrut să simțim cât mai mult din experiența acestui eveniment, am povestit și cu Vlad Florea, unul dintre participanții acestui Bal pentru a afla emoțiile unui concurent.

Care este primul pas, cum ai început?
Miercuri și joi au fost preselecțiile, iar miercuri eu tocmai am venit dintr-o excursie cu departamentul. Colegii au insistat să mă prezint și eu la ele. Am mers joi și am fost acceptat la bal.

Cum merg pregătirile?
Am început de o lună, facem două dansuri: folclor și salsa. Antrenamentele sunt obositoare, mai ales pentru că noi nu am mai făcut asta, iar totul este nou. Ne ambiționăm să învățăm cât mai mult și cât mai repede.

Care sunt așteptările tale?
Nu am venit să fac asta ca să câștig și nici ca să impresionez juriul. Am venit în primul rând din dorința de a scăpa de tracul de scenă.

Crezi că te va ajuta pe viitor această experiență?
Da, îmi doresc o carieră în televiziune, iar așa voi putea începe, cu pași mici, să exersez pentru aceasta.

Se anunță un eveniment foarte așteptat atât de către cele 7 perechi de concurenți, cât și de către colegii lor de facultate, care abia așteaptă să-i cunoască.

Ce genți se poartă în 2016

Femeile sunt întotdeauna preocupate de accesorii. De aici și tendința de a colecționa genți, bineînțeles pentru a le utiliza.

Ce genți se poartă în 2016? Marile case de modă și-au expus accesoriile pe care designerii lor le-au proiectat în ton cu tendințele trasate la nivel internațional. Iată ce minunații au fost prezentate pe catwalk.

Genți mici, în care sa incapa un iPhone 6

Saint Laurent

tendinte-genti-1
Lanvin

tendinte-genti-2
Chloé

tendinte-genti-3
Burberry

tendinte-genti-4
Balenciaga

tendinte-genti-5

Genti medii

Louis Vuitton

tendinte-genti-6
Tods

tendinte-genti-67
Miu Miu

tendinte-genti-8
Gucci

tendinte-genti-9
Fendi

tendinte-genti-10
Celine

tendinte-genti-11

Genti-sac

Louis Vuitton

tendinte-genti-12
Stella McCartney

tendinte-genti-13
Loewe

tendinte-genti-14
JW Anderson

tendinte-genti-15
Dolce & Gabbana

tendinte-genti-16

Genti potrivite pentru transportat camera foto

Bottega Veneta

MILAN, ITALY - SEPTEMBER 26: A model walks the runway during the Bottega Veneta Ready to Wear fashion show as part of Milan Fashion Week Spring/Summer 2016 on September 26, 2015 in Milan, Italy. (Photo by Victor VIRGILE/Gamma-Rapho via Getty Images)

Salvatore Ferragamo

tendinte-genti-18
Dolce & Gabbana

tendinte-genti-19
Chanel

tendinte-genti-20

Sursa: Agentia de Presa Mondena.

RUSKO și FLUX PAVILION, două premiere în România la Electric Castle 2016

Organizatorii anunță primul val de artiști confirmați pentru ediția a 4a a festivalului, dar primele capete de afiș se lasă așteptate pentru luna decembrie

Primele 5000 de abonamente au fost epuizate, astăzi s-au pus în vânzare alte 3000 de abonamente la tarif early bird, de doar 219 lei

CLUJ-NAPOCA – 12 noiembrie 2015: Primii artiști confirmați pentru cea de-a 4a ediție a Electric Castle Festival conturează un eveniment în care publicul va avea acces la show-uri exclusiviste, din toate zonele muzicale.

RUSKO, un nume foarte dorit de publicul din România, va ajunge să-și onoreze promisiunea făcută în urmă cu 2 ani când, din motive medicale, a trebuit să anuleze în ultimul moment, concertul programat la Castelul Banffy.  RUSKO este o legendă a stilului dub step. Având studii muzicale solide în spate, Rusko este genul de DJ ce nu se teme să experimenteze și în afara stilului care l-a consacrat și tocmai asta face din show-urile lui evenimente muzicale speciale.

Rusko – http://on.fb.me/1Lbwtaw

Joshua Steel aka Flux Pavilion este un alt nume confirmat. Publicul EC va fi, cu siguranță, surprins de ce poate face, la doar 26 de ani, răsfățatul scenei electronice britanice din ultimii ani. Flux Pavilion nu a ratat niciun festival major, de la Glastonbury la Coachella, având peste 6 turnee americane și europene la care a fost headliner. Cu un sound pe care îl declară ca fiind inspirat de muzica celor de la The Prodigy și de Rusko, Flux Pavilion a colaborat cu nume foarte diverse din industria muzicală, de la Foreign Beggars la Jamiroquai. Walt Disney Company i-a cerut să remixeze tema din Star Wars Rebels pentru a impune seria pe piață.

Flux Pavilion – http://on.fb.me/1PpINLP

„Alternative” – „experimental”- „electronic” orice ați pune în fața cuvântului „rock” este o corectă descriere a stilului celor de la Enter Shikari. Cu 4 albume lansate în cei 10 ani de carieră, Enter Shikari cred cu tărie în puterea mesajelor pe care le transmit prin piesele lor. Cel mai recent album al lor, The Mindsweep, lansat anul acesta, este considerat cel mai creativ și complex și va sta la baza show-ului pe care îl pregătesc pentru Electric Castle 2016.

Enter Shikari – http://on.fb.me/1PDH309

Viața lui va deveni cu siguranță tema unui film: MATISYAHU, tânărul evreu hasidi, ultra orthodox și rapper în același timp, ce și-a înregistrat albumul de debut în aceeași perioadă ce se dedicase studiului intensiv al Torah. Ca apariție pe scenă, Matisyahu nu mai e deloc evreul cu zulufi care i-a șocat pe americani la începuturile carierei, dar muzica sa, un amestec de reggae si rap, a progresat foarte mult. Va fi, cu siguranță, o apariție exotică în line up pregătit de organizatori pentru cea de-a 4 a ediție. Din zona ska, Babylon Circus, cei 7 muzicieni care au convins publicul din lumea întreagă că acest gen sună foarte bine și în franceză, așteaptă să ocupe una dintre scenele pregătite la Electric Castle 2016.  Dub Pistols, trupa favorită a festivalului, au fost și confirmați pentru ediția viitoare.

Matisyahu – http://on.fb.me/1OFYAWZ

Babylon Circus – http://on.fb.me/1Mpi4cF

DJ Marky, brazilianul rezident în cluburile londoneze de peste 2 decenii, și NU:TONE B2B LOGISTICS vor demonstra live cât de diferit poate fi stilul Drum+Bass în funcție de abordarea pe care fiecare artist o dă muzicii. Două nume “pour les connoisseurs”: Aba Shanti-I și Congo Natty (Rebel MC). Fiecare este “veteran” în stilul său, influențând generații întregi de DJ. La capitolul “de descoperit” îi includem pe Toddla T , LOUISAHHH! și Legowelt.

DJ Marky – http://on.fb.me/1NMwhoq

Congo Natty – http://on.fb.me/20O2aCf

Primii artiști români confirmați vin atât din zona rock, cât și de pe scena electronică sau din hip hop. Alternosfera, Urma, Macanache și DJ Shiver anunță o prezență românească puternică în line up-ul final.

Astăzi, Electric Castle Festival reia vânzarea de bilete în regim early bird, la prețul de 219 lei. După un prim lot de 5000 de abonamente epuizate în prima zi, organizatorii au decis să suplimenteze cu încă 3000 de abonamente. După ce și acestea vor fi epuizate, abonamentele vor putea fi achiziționate la prețul de 259 de lei.

Ediția a 4a a Electric Castle Festival va avea loc, între 14 și 17 iulie, la Castelul Banffy, din localitatea Bonțida.

Drink After Work 19.11.2015

Un nou eveniment Drink After Work ne așteaptă pe 19 Noiembrie în Cluj-Napoca, eveniment găzduit de această dată de The Office Wine Bar din Cluj-Napoca și se anunță ca de fiecare dată a fi un eveniment extraordinar. Ne-am obișnuit deja cu seria acestor întâlniri lunare și am avut parte de fiecare dată de momente deosebite într-un cadru care îmbină un mediu after office cu muzica Jazz și vinuri rafinate.

Drink After Work a devenit un eveniment de referință în Cluj-Napoca un cadru în care au oportunitatea sa socializeze persoane din diferite medii de business.  Este și o ocazie să aflăm ce vinuri sau ce noutăți lansează pe piață cramele din România și să ne inițiem în arta degustării.

Cadrul ales, The Office Wine Bar din Cluj-Napoca, îmbină armonios stilul business dar specific locului de după muncă și totodată modern.

Drink After Work un spațiu de întâlnire de business: al tinerilor întreprinzători, directori, liderilor de opinie și/sau oamenilor de afaceri din Cluj. Se desfășoară odată pe lună, de obicei joi, începând cu ora 7pm. Conceptul Drink After Work face posibilă interacțiunea nonformală a invitaților, dintr-o bază de date de peste 1 300 de firme active din județul Cluj și din afară.

Background-ul în turism și în HORECA încă din 1998, al organizatorului respectă poate cel mai valoros bun al celor care participă la aceste întâlniri: timpul. Accentul pe latura profesională a oricărui business este prioritar; locația (restaurant, bar sau hotel), muzica jazz și vinul se prezintă întotdeauna la valoarea reală:
locația aleasă respectă calitatea enunțată și serviciile aferente, prezentând ce este nou sau schimbat cramele de marcă din România prezintă două/trei etichete, noutăți din gama lor, astfel introducerea în lumea vinurilor și în cultura degustării se asigură prin prezența obligatorie a unui somelier promovăm tineri artiști și muzicieni din lumea Jazz-ului, asigurând o atmosferă de „business after work” este important să avem un follow-up al evenimentului, astfel fotografiile prezentate a doua zi pe pagina de Facebook/DrinkAfterWork, permite celor din baza de date să savureze în continuare din atmosfera acestei seri și să vadă invitații care au fost la eveniment; peste 20 000 de click-uri și vizualizări sunt pe album în fiecare lună

După 6 ani, Drink After Work rămâne un poll de referință al culturii de business creativ si tânăr al Clujului, pentru că permite conectarea oamenilor de decizie, antreprenorilor și dezvoltatorilor, oferind un spațiu de socializare pentru cei care doresc dezvoltare in afaceri in Cluj, lăsând în același timp o amprentă ușoară de patriotism local, asumată de organizator.

Cluj IT Days – 24-25 Noiembrie 2015

INNOVATION, ENTREPRENEURSHIP AND TECHNOLOGIES

Unul dintre cele mai importante evenimente din domeniul IT va avea loc pe 24-25 Noiembrie la Cluj.

Cluj IT Days este deja un eveniment consacrat din acest domeniu ajungând în acest an la a treia ediție. Cele două zile sunt împărțite între diverse prezentări și workshop-uri practice. Vor fi prezenți peste 40 de speak-eri, vor avea loc 4 lansări de produse, diferite conferințe technice, dar și proiecte.