Monthly Archives: October 2015

EDITORIAL: pentru victimele incendiului din clubul Colectiv

Azi noapte, un club din București a luat foc. Anume clubul Colectiv. Cauzele nu sunt încă foarte clare ale incendiului, dar se bănuiește că a luat foc de la una din artificiile care au fost lansate în timpul concertului celor de la Goodbye to Gravity. 27 de oameni au murit iar alti peste 150 sunt internați în spitalele din capitală. Numărul de victime este așteptat să crească în următoarele zile deoarece o parte dintre cei internați sunt în stare critică iar medicii sunt rezervați la șansele lor de surpaviețuire.

Formația Goodbye to Gravity avea lansarea unui nou album The way we die. Se pare că în descirerea evenimentului aceștia anunțau efecte priotehnice de proporții, dar aceasta era doar o metodă de a promova evenimentul și a stârni curiozități între fani. Un artificiu poziționat greșit pe un stâlp de rezistență se pare că a fost cauza de la care a pornit incendiul.

Raed Arafat a declarat următoarele:

“Apelul a intrat la 22,32, au fost mobilizate primele forțe și au început deplasarea către locul incendiului sosind acolo la 22,43. Deci, de la primirea primului apel la 112 până la sosirea la fața locului, 11 minute. Constatând situația de acolo a fost solicitată declanșarea planului Roșu, care este planul pe care îl declanșăm automat când vedem că avem un număr mare de victime la fața locului și unde este necesară mobilizarea unui număr mare de echipaje și inclusiv a unor echipaje suplimentare speciale pentru intervenție la dezastre sau accidente colective”, a spus Arafat, la Palatul Victoria, după ședința Comitetului Național pentru Situații de Urgență.

La Spitalul Floreasca, au rămas 15, au primit 57. 17 au fost transferați, 25 au fost trimiși la domiciliu. Spitalul Universitar — 25 de prezentări, 24 au rămas internați și, din păcate, un deces. Spitalul pentru Arși — 29 de prezentări, 27 au rămas internați, 2 la domiciliu.Spitalul Elias —4 prezentați, 16 internări. Spitalul Pantelimon — 7 prezentări, 6 au rămas internați, Spitalul Sf. Ioan — 9 prezentări, 8 au rămas internați, diferența la domiciliu, Spitalul Militar — 15 prezentări, 12 internați care includ și transferurile, Spitalul Bagdasar — 25 prezentați, 25 internați, Spitalul Colțea — 8 prezentați, unul la domiciliu și 7 transferați la alte spitale — motivul a fost că nu există chirurg de chirurgie plastică și că era mai bine pentru pacient să îi transferăm după ce s-au acordat măsurile de prim ajutor,Spitalul Grigore Alexandrescu — 2 prezentări, 4 internări, pentru că au mai fost transferați doi tineri acolo, doi minori de la Spitalul Floreasca, Spitalul Budimex — 3 prezentări, 2 internări, unul la domiciliu, Spitalul Agripa Ionescu al SRI — 4 internări prin transfer, Spitalul Gerota al MAI — 3 internări prin transfer. Total internați 146″

Este probabil una dintre cele mai mari tragedii care s-a întâmplat în ultima vreme.

Presedintele Klaus Johannis a declarat 3 zile de doliu național.Toate manifestările culturale, artistice și sportive programate pentru aceste zile sunt amânate.

Evenimentele din București și din țară au fost anulate din respect și doliu față de tragedia care a avut loc.

 

8 ani de Club Midi

Continuăm să oferim o experienţă impresionantă şi intensă printr-o atmosferă unică transpusă într-un context industrial al unei foste fabrici. Sistemul high-end audio & visuals reprezintă nucleul vibrant în jurul căruia au prins viaţă sute de petreceri, iar fanii acestui curent rămân pilonul de bază cu ajutorul căruia putem susţine în continuare cultura muzicală contemporană. De la prima locaţie adresată în exclusivitate muzicii electronice din Transilvania, la un club de referinţă pe plan internaţional, continuăm alături de voi să facem parte din istorie.

Richie Hawtin, Ricardo Villalobos, Marco Carola, Luciano, Loco Dice, John Digweed, Pan-Pot, Tale of Us, Dubfire, Sasha, ZIP, Nastia, [a:rpia:r], The Martinez Brothers, Sonja Moonear, Masomenos, Steve Lawler, Audiofly, Marc Antona, Lee Burridge, Booka Shade, dOP, Troy Pierce, Magda, tINI, Cassy, Valentino Kanzyani, Thomas Melchior, Nina Kraviz, Move D, Guy Gerber, DJ Sneak sau Tania Vulcano sunt doar o parte dintre cei care au rămas impresionaţi de atmosfera evenimentelor Midi şi mai ales de public, astfel că mulţi revin cu plăcere şi entuziasm.

O evoluţie constantă şi viziunea comună au rezultat colaborarea cu Sunrise Agency, dând naştere proiecelor MIORITMIC și S*NOVA, evenimente muzicale de amploare, nonconformiste, puse în contexte inedite.
____________________________________
tINI
tINI este una dintre cele mai apreciate personaje feminine ale scenei muzicii techno din Germania şi nu numai. Începuturile carierei sale sunt strâns legate de Loco Dice şi labelul Desolat, iar astăzi este un star în adevăratul sens al cuvântului. Este des întâlnită în line-up-ul multor festivaluri internaționale, dar mai ales în Ibiza, având propriul ei concept de eveniment sub numele de “tINI and the gang”.
Deeply. Impulsively. tINI.

Bella Sarris
Succesul artistei pe scena muzicii electronice internaționale a fost consolidat de la an la an, fiind o prezența constantă în line-up-ul petrecerilor Enter by Richie Hawtin şi în cadrul evenimentelor “tINI & the gang”. Programul său încarcat din acest an este o altă confirmare a talentului său. Sound-ul ei este într-o continuă dezvoltare, cu influenţe deep house şi minimal techno.

K!D Chriss
Creativitatea este libertatea din spatele unei idei, continuată prin pasiune și dedicare, rezultând o carieră de peste 10 ani și fondarea proiectelor Midi, Mioritmic și S*NOVA, ce au pus Clujul pe harta muzicii electronice internașionale. Cu o seriozitate meticuloasă, K!D Chriss continuă să ofere oricărei petreceri o experienșă vibrantă și intensă, des întâlnindu-l alături de artiști emblematici ai muzicii techno.

Adrian Mutu, condamnat la 14 luni de închisoare

 

Adrian Mutu a fost condamnat la închisoare. 14 luni după gratii cu suspendare a dictat Tribunalul din Florența după ce, în urmă cu cinci ani, fotbalistul a bătut un chelner într-un bar din Italia.

Recaj Berat, originar din Kosovo, a avut atunci nevoie de 25 de zile de spitalizare, fiind desfigurat de bătăile cu pumnii și cu picioarele primite de la sportivul român. „A fost victima unei violențe fără justificare, care i-a provocat o traumă cranio-facială, o fractură a septului nazal și o deformație estetică și funcțională a aparatului respirator. Are nevoie de operație”, a declarat avocatul lui Recaj, în 2010.Mutu trebuie să plătească acum și 15.000 de Euro despăgubiri.

 

Mult scandal și puțin fotbal

Adrian Mutu a fost implicat în atât de multe scandaluri, încât rezultatele sale de pe teren au pălit în fața acestora.În 2004, pe când juca la Chelsea, în Marea Britanie, i-a fost reziliat contractul după ce a fost depistat pozitiv la un control antidoping, aflându-se atunci că Mutu consuma droguri. Cel mai „briliant” jucător de fotbal a ajuns de la vedetă în fotbal la „șomer de lux” după cum au apreciat și alte publicații.

SursA: Presa Mondena.

UNTOLD câștigă două premii Silver Drum prin campania “Pay with Blood” la Festivalul Golden Drum 2015

Campania „Pay with Blood”, derulată de UNTOLD Festival cu sprijinul McCann Worldgroup România și Institutul Național de Transfuzie Sanguină (INTS) a câștigat 2 premii la cea de 22-a ediție a Festivalului Internațional de Publicitate Golden Drum, cel mai important eveniment de acest tip din Europa Centrală și de Est, desfășurat la Portoroz, Slovenia.

Campania “Pay with Blood” a avut 5 nominalizări în cadrul competiției şi a câştigat 2 premii Silver Drum la categoriile New or innovative și Public Relations.

“Pay with blood” a fost creată pentru a încuraja donarea de sânge și creșterea gradului de conștientizare a nevoii reale de sânge la nivel de țară. Campania s-a desfășurat la nivel național în perioada 14-28 iulie și a înregistrat un număr de peste 1500 de donatori, reprezentând peste 3100 de vieți salvate.

Potrivit datelor Institutului Național de Transfuzie Sanguină, doar 1,7% dintre români donează sânge anual, astfel, România se află printre ultimele trei țări din Europa după numărul de donatori.  În 2014, au fost donate la nivel național aproximativ 429.000 de unități de sânge. Acestea au fost procesate pentru obținerea a aproximativ 110.000 de produse de sânge, cererea fiind de aproximativ 200.000.

Recunoaşterea internaţională obţinută la festivalul Golden Drum 2015 este o confirmare a faptului că inițiativa a fost una inedită care a atras atenția asupra nevoii reale de sânge în România. Am vrut să contribuim activ la creșterea numărului de donatori și, în același timp, să oferim fanilor o metodă unică de a-și plăti biletul la festival. Uitându-ne și la numărul mare al celor care au ales să se alăture inițiativei suntem încrezători în potențialul de mobilizare existent la nivelul întregii comunități și suntem convinși că orice inițiativă de acest fel va fi suținută pe viitor de tinerii din România. Le mulţumim celor de la Institutul Național de Transfuzie Sanguină și McCann România pentru susţinerea pe care ne-au oferit-o în dezvoltarea acestei campanii“, spune Adrian Chereji, Director de Marketing și Comunicare UNTOLD Festival.

Ediția a doua UNTOLD Festival va avea loc în 4-7 august 2016, iar pe scenele festivalului de la Cluj-Napoca vor urca cele mai mari nume din topurile muzicale internaționale. Prima serie de 10.000 de abonamente a fost epuizată în mai puțin de o oră de la punerea acestora în vânzare. Biletele și abonamentele vor avea o politică de preț asemănătoare cu cea practicată în 2015, prețurile crescând progresiv, pe măsură ce se apropie festivalul sau sunt prezentanți artiștii din line-up.

Despre UNTOLD

UNTOLD 2015, festivalul care a impresionat 240.000 de oameni, s-a desfăsurat în perioada 30 iulie – 2 august a.c., la Cluj-Napoca și a adus pentru prima dată în România, pe aceeasi scenă, patru dintre cei mai îndrăgiți artiști electro-dance-music din întreaga lume: AVICII, ARMIN van BUUREN, DAVID GUETTA și DIMITRI VEGAS&LIKE MIKE, alături de alți peste 150 de artiști internaționali și naționali.

Intel va prezenta la DreamHack Cluj-Napoca 2015 o gamă amplă de PC-uri pentru gaming, overclocking și multimedia

  • Intel prezintă la DreamHack Cluj-Napoca 2015, între 29 octombrie și 1 noiembrie a.c., peste 30 de PC-uri cu diferite forme și dimensiuni, pentru pasionații de gaming, overclocking și multimedia.
  • La standul Intel de la etajul I al Sălii Polivalente din Cluj-Napoca, vizitatorii vor putea participa la competiții de Counter-Strike*: Global Offensive*, de pe PC-uri performante de gaming cu Intel Inside®.
  • De asemenea, vor putea testa realitatea virtuală pe dispozitive echipate cu tehnologia Intel® RealSense™, precum și cu ochelarii Oculus Rift*.
  • Cele mai mici PC-uri din lume, Intel® Compute Stick și Intel® Next Unit of Computing, vor fi prezentate împreună cu aplicația software Intel® Remote Keyboard.
  • Vineri, 30 octombrie, și sâmbătă, 31 octombrie, de la orele 16.00, la standul Intel vor avea loc, în premieră, meciuri de Counter-Strike*: Global Offensive* între și cu echipele de fete Team LGB eSports și Team Property.

 

BUCUREȘTI, 26 octombrie 2015 – Intel anunță că va prezenta la DreamHack Cluj-Napoca 2015, unul dintre cele mai mari evenimente de sport electronic din România, o gamă amplă de sisteme de gaming, overclocking și multimedia. Peste 30 de PC-uri cu diferite forme și configurații vor fi expuse la standul Intel de la etajul I al Sălii Polivalente din Cluj-Napoca. Evenimentul începe joi, 29 octombrie, și se încheie duminică, 1 noiembrie a.c. Programul DreamHack Cluj-Napoca 2015 poate fi urmărit aici.

În toate zilele evenimentului, la standul Intel vor avea loc competiții Counter-Strike*: Global Offensive* pe computere puternice de gaming, iar participanții pot câștiga multe premii surpriză, inclusiv procesoare din cea de-a șasea generație a gamei Intel® Core™.

Gaming la feminin, în premieră

Unice la DreamHack Cluj-Napoca 2015 vor fi meciurile între și cu Team LGB eSports și Team Property, două echipe de fete jucătoare de Counter-Strike*: Global Offensive*, printre singurele din Europa. Meciurile vor avea loc vineri și sâmbătă, 30 și 31 octombrie a.c., la standul Intel, între orele 16.00 – 19.00.

Ambele echipe s-au format în acest an, remarcându-se rapid la competiții europene precum DreamHack Tours, în Franța, sau DreamHack London, în Marea Britanie.

Perceptual computing cu Intel® RealSense™ și Oculus Rift*

La standul Intel vor fi prezentate diferite aplicații de realitate augmentată și perceptual computing cu ajutorul tehnologiei Intel® RealSense™ și a ochelarilor Oculus Rift*, pe laptopuri de gaming.

“Suntem bucuroși să fim partener principal la prima ediție a DreamHack Cluj-Napoca 2015, unde așteptăm să ne întâlnim cu pasionații de gaming din țară. Pregătim o amplă gamă de sisteme, de la desktop PC-uri integrate local, la laptopuri puternice de gaming ale companiilor multinaționale, computere care vor demonstra puterea SSD-urilor în gaming, cele mai mici PC-uri actuale, precum și tehnologii revoluționare de perceptual computing, cum ar fi Intel® RealSense™”, a declarat Bogdan Georgescu, Channel Account Manager, Intel România și Bulgaria. “Le dorim mult succes organizatorilor, astfel încât DreamHack Cluj-Napoca 2015 să devină tradiție”, a adăugat el.

Tehnologia momentului, Intel® RealSense™, va fi prezentată în cadrul evenimentului și va putea fi testată de toți vizitatorii. Intel® RealSense™ setează un nou nivel al computingului, permițându-le utilizatorilor să miște obiectele de pe ecran cu ajutorul gesturilor mâinii sau ale feței.

Cele mai mici PC-uri cu tehnologie Intel, expuse la DreamHack Cluj-Napoca 2015

Intel va expune la DreamHack Cluj-Napoca 2015 cele mai mici PC-uri, Intel® Compute Stick și Intel® Next Unit of Computing (Intel® NUC), proiectate să ocupe incredibil de puțin spațiu acasă. Cu ajutorul acestor dispozitive vor fi făcute demonstrații ale Intel® Remote Keyboard, aplicație dezvoltată de Intel pentru cele două mini PC-uri, cu care utilizatorii pot controla computerul de la distanță, de pe smartphone sau tabletă.

Medii de stocare puternice

Vor fi prezentate și noi soluții de stocare Intel, seriile de SSD-uri 535 și 730, precum și noile SSD-uri 750, primele cu suport pentru NVM Express, mult mai rapide și mai fiabile față de clasicele hard disk-uri. Vizitatorii vor urmări live cum un desktop PC echipat cu SSD rulează mai repede și mai eficient decât unul cu HDD tradițional. Totodată, vor putea vedea și câteva rezultate de benchmark-uri, motive pentru care să treacă pe o soluție cu SSD.

Produsele expuse în cadrul standului Intel aparțin unor companii locale și internaționale, precum Acer*, Asus*, Dell Alienware*, eMAG*, HP*, Lenovo*, LikeIT*, Maguay*, Media Galaxy*, PC Garage*.

Premii surpriză pentru toți fanii Intel la stand și pe Facebook

Sute de premii surpriză îi așteaptă pe toți cei care vor veni să viziteze standul Intel, printre acestea vouchere de gaming și produse promoționale.

Până pe 28 octombrie, vor fi oferite câte 20 de invitații pe zi pentru toate cele 4 zile ale DreamHack Cluj-Napoca 2015 tuturor fanilor care participă la concursul de pe pagina de Facebook Intel România. Pentru a afla mai multe informații despre cum pot câștiga o invitație, fanii pot intra la https://www.facebook.com/IntelRomania.

KINGS ON ICE- Evgeni Plushenko & Edvin Marton: Cel mai impresionant show de patinaj artistic din lume vine la Cluj

Cel mai așteptat eveniment din luna Decembrie, grandiosul spectacol pe gheață, Kings on Ice, vine în sfârșit la Cluj. Vom avea ocazia să îl urmărim în premieră în orașul transilvan pe celebrul Evgeni Plushenko,dar și să ascultăm acordurile celebrei viori Stradivarius.

  • În deschiderea evenimentului ‘Kingson Ice’ va avea loc un concert de colinde susținut de Marcel Pavel șiPaula Seling 
  • Invitații speciali ai galei de la Cluj sunt trei renumiți campioni internaționali ai patinajului artistic: Brian Joubert, Johnny Weir și Tomas Verner 
  • Organizatorii evenimentului au confirmat că Evgeni Plushenko va susține toate evenimentele programate în perioada următoare (inclusiv ‘Kings On Ice’ de la Cluj-Napoca), infirmând astfel zvonurile privind o potențială intervenție chirurgicală la coloana vertebrală

Cluj-Napoca, 26 octombrie 2015: Spectacolul de patinaj artistic, “Kings on Ice” va avea loc vineri, 18 decembrie 2015, pe patinoarul amenajat în Sala Polivalentă din Cluj-Napoca, începând cu ora 20:00. Show-ul de clasă mondială este o combinație unică de divertisment și sport, în care acrobațiile spectaculoase și demonstrațiile impecabile de talent și tehnică ale unor celebri patinatori sunt acompaniate de sunetele unei viori Stradivarius.

“Kings On Ice” ajunge la Cluj după cinci ediții desfășurate la București cu casa inchisă, fiind considerat cel mai renumit și îndrăgit eveniment de gen din România. Publicul clujean îl va putea admira pe multiplul campion mondial Evgeni Plushenko care, după luni intense de antrenament, va prezenta un program special, o compoziție originală și o compilație best-of a celor mai bune și indrăgite momente din programele care l-au consacrat.

Alături de celebrul patinatorul rus, Evgeni Plushenko, invitați speciali ai evenimentului de la Cluj sunt trei cunoscuți reprezentanți ai patinajului artistic: Brian Joubert (campion mondial în 2007, triplu campion european și de 8 ori campion național în Franța), Johnny Weir (bronz la Campionatul Mondial din 2007 și multiplu campion american) și Tomas Verner (campion european în 2008 și de 10 ori campion național în Cehia).

Alături de acești grandioși patinatori de la gala ‘Kings on Ice’ nu va lipsi laureatul premiului ‘Emmy’,
. Sub corzile celebrului său Stradivarius, “prințul viorii” va oferi publicului prezent în Sala Polivalentă din Cluj un show de neuitat.

Înainte de intrarea în scenă a “regilor gheții”, publicul ardelean va putea intra în atmosfera sărbătorilor de iarnă, cu multă emoție și bună dizpoziție, împreună cu doi dintre cei mai iubiți artiști români: Marcel Pavel și Paula Seling. Aceștia vor interpreta compoziții muzicale proprii dar și piese celebre dedicate sărbătorilor de iarnă. Concertul de colinde din deschidere este programat să inceapă la ora 20:00.

Biletele pentru “Kings On Ice” variază între 95 și 495 RON și se găsesc la standul de bilete din Iulius Mall, în rețeaua Eventim: magazinele Orange, magazinele Vodafone, reteaua OMV, librăriile Cărturești și Humanitas, sau online pe eventim.ro.

Organizatorul evenimentului este QUANTUM MEDIA, în parteneriat cu Primăria și Consiliul Local Cluj-Napoca și Consiliul Județean Cluj.

UNTOLD 2016 – ce surprize vom avea la a doua ediție Untold Festival

La trei luni după Untold 2015, organizatorii ne-au invitat la prima conferință de presă pentru următoarea ediție a festivalului care va avea loc în 2016. Printre elementele principale de discuție au fost aftermovie-ul Untold 2015, așteptat cu sufletul la gură de toți cei care au trăit intens cele 4 zile de festival, câteva detalii despre variantele de înregistrare pentru „chapter 2”. Printre altele trebuie să știți că UNTOLD Festival a fost nominalizat și la Best Major Festival și Best New Festival 2015 și puteți să îl votați.

Ca și line-un se confirmă în momentul de față cel de anul trecut la care se vor adăuga și alți artiști care vor fi confirmați pe parcursul următoarelor luni.

Vezi aftermovie ul complet:

https://www.facebook.com/UntoldFestival/videos/444872832381578/

Data oficială a festivalului și primele 5000 de abonamente

Ediția a doua UNTOLD Festival va avea loc în 4-7 august 2016, iar biletele vor avea o politică de preț asemănătoare cu cea practicată în 2015, prețurile crescând progresiv, pe măsură ce se apropie festivalul sau sunt dezvăluiți artiștii care formează line-up-ul.

Primele 5000 de bilete vor fi puse în vânzare vineri, la ora 18.00, doar pentru fanii pre-înregistrați, iar prețul unui abonament este 222 lei, plus taxe Eventim. Din punct de vedere al numărului de participanți, ne pregătim pentru o ușoară creștere a traficului general pe cele patru zile de festival, estimând între 65.000 și 70.000 de participanți pe zi.

Perioada de pre-înregistrări pentru bilete și abonamente la UNTOLD 2016 a fost deschisă în urmă cu o lună și s-a bucurat de o receptivitate fantastică din partea fanilor. Peste 30.000 de fani și-au exprimat preferințele pentru line-up-ul ediției următoare.

Din punct de vedere al stilului muzical, UNTOLD va rămâne un festival mainstream în preponderență dedicat Electronic Dance Music, cu un line-up format din cele mai bine cotate nume ale momentului regăsite în topurile muzicale internaționale. Pe lângă asta, noutatea ediției următoare este faptul că vom încerca să mizăm și pe muzica și artiști live, chiar dacă va fi necesară pregătirea a două set-up-uri diferite de scenă și necesar tehnic, credem că va fi un plus apreciat de fani.

Despre UNTOLD

UNTOLD 2015, festivalul care a impresionat 240.000 de oameni, s-a desfăsurat în perioada 30 iulie – 2 august a.c., la Cluj-Napoca și a adus pentru prima dată în România, pe aceeasi scenă, patru dintre cei mai îndrăgiți artiști electro-dance-music din întreaga lume: AVICII, ARMIN van BUUREN, DAVID GUETTA și DIMITRI VEGAS&LIKE MIKE, alături de alți peste 150 de artiști internaționali și naționali.

 

 

sursa foto:untold festival

Serialul Gilmore Girls revine cu un nou sezon, după 8 ani de pauză!

 

Au trecut deja 8 ani de la terminarea celebrului serial Gilmore Girls. Și nu sunt deloc puțini aceia care sperau să le revadă pe Lauren Graham și Alexis Bledel în rolurile care le-au consacrat, Lorelei și Rory Gilmore.Iată că visul lor este pe cale să se îndeplinească întrucât, conform unor zvonuri care circulă în presa internațională, Netflix pregătește în prezent un nou sezon al serialului Gilmore Girls.Se pare că Netflix pregătește 4 episoade, fiecare a câte 90 de minute, dar nu se știu încă alte detalii despre acest proiect.Povestea din serialul Gilmore Girls se petrecea în orășelul fictiv Stars Hollow (Connecticutt) și urmărea viața lui Lorelei Gilmore și a fiicei sale, Rory, pe care a născut-o pe când avea doar 16 ani. Din pricina vârstelor apropiate, cele două aveau mai degrabă o relație de prietenie decât una specifică mamă-fiică.Negocierile cu actorii abia au început, dar se zvonește deja că majoritatea vor apărea în noul sezon de Gilmore Girls.

sursa: Agentia de Presa Mondena.

Drink After Work – 22 Octombrie

După o lună de așteptare, Drink After Work revine pe 22 Octombrie cu un nou eveniment.Evenimentul va avea loc Joi, începând cu ora 19, iar ca locație aceasta va fi pr strada Dorobanților din Cluj Napoca. Drink After Work a devenit un eveniment de referință în Cluj-Napoca un cadru în care au oportunitatea sa socializeze persoane din diferite medii de business. Evenimentul este acompaniat de muzică de calitate și bineînțeles de vinuri românești. Este și o ocazie să aflăm ce vinuri sau ce noutăți lansează pe piață cramele din România și să ne inițiem în arta degustării.

Gazda evenimentului, Zsolt Makkai, ne oferă de fiecare dată momente de calitate pe care orice persoană care va participa la acest eveniment va ajunge să le aprecieze, de aici poate și numărul în creștere a celor ce doresc să vină, având în vedere că acest concept sărbătorește deja 6 ani de existență.

 

Drink After Work un spațiu de întâlnire de business: al tinerilor întreprinzători, directori, liderilor de opinie și/sau oamenilor de afaceri din Cluj. Se desfășoară odată pe lună, de obicei joi, începând cu ora 7pm. Conceptul Drink After Work face posibilă interacțiunea nonformală a invitaților, dintr-o bază de date de peste 1 300 de firme active din județul Cluj și din afară.

Background-ul în turism și în HORECA încă din 1998, al organizatorului respectă poate cel mai valoros bun al celor care participă la aceste întâlniri: timpul. Accentul pe latura profesională a oricărui business este prioritar; locația (restaurant, bar sau hotel), muzica jazz și vinul se prezintă întotdeauna la valoarea reală:
locația aleasă respectă calitatea enunțată și serviciile aferente, prezentând ce este nou sau schimbat cramele de marcă din România prezintă două/trei etichete, noutăți din gama lor, astfel introducerea în lumea vinurilor și în cultura degustării se asigură prin prezența obligatorie a unui somelier promovăm tineri artiști și muzicieni din lumea Jazz-ului, asigurând o atmosferă de „business after work” este important să avem un follow-up al evenimentului, astfel fotografiile prezentate a doua zi pe pagina de Facebook/DrinkAfterWork, permite celor din baza de date să savureze în continuare din atmosfera acestei seri și să vadă invitații care au fost la eveniment; peste 20 000 de click-uri și vizualizări sunt pe album în fiecare lună

După 6 ani, Drink After Work rămâne un poll de referință al culturii de business creativ si tânăr al Clujului, pentru că permite conectarea oamenilor de decizie, antreprenorilor și dezvoltatorilor, oferind un spațiu de socializare pentru cei care doresc dezvoltare in afaceri in Cluj, lăsând în același timp o amprentă ușoară de patriotism local, asumată de organizator.

TeCOMM Cluj: Puterea este în mâinile consumatorilor

Cea mai importantă conferință de eCommerce va avea loc la Cluj-Napoca

Reclama este sufletul comerțului. Asa ar putea suna invitația organizatorilor unui eveniment de marcă în Cluj-Napoca, adresat oamenilor de afaceri care dețin magazine online.  Așadar, clujenii și nu numai care vor să-și dezvolte și să-și îmbunătățescă business-urile, sunt asteptați săptămâna viitoare, adică în zilele de 21 si 22 Octombrie 2015, în Cluj-Napoca, la Grand Hotel Italia*****, pentru a lua parte la TeCOMM, conferința de eCommerce.

Acolo specialiștii în domeniu vor prezenta publicului interesat, subiecte privind inovația în comerțul online, dezbateri și workshop-uri care vor avea ca tema centrală: “Power to the Customers”.

TeCOMM este evenimentul organizat special pentru proprietarii de magazine online, care vor avea parte și de propuneri de strategii de comerț ale specialistilor în domeniu. Printre acestea, se numără și cele destinate vânzărilor de “Black Friday”, informații  utile, ce pun accent pe o bună desfășurare  a serviicilor, întrucât  este cunoscută nemulțumirea clienților care fac cumpărături în aceste perioade de vârf  și care sunt descurajați să mai comande un produs din pricina  întarzierilor  nepermis de mari. Totodată, în cadrul conferinței, se va răspunde și la întrebările: Cum combatem aceste neplăceri ? Cum ajunge comanda clientului în timp util?, oferindu-se și multe alte detalii pentru un management strategic și de succes –  toate acestea vor fi lămurite cu ajutorul conferinței TeCOMM, organizată exclusiv de Libero Events.

« Black Friday Strategies » va avea loc în cea de-a doua zi a evenimentului și va reuni speakeri precum: Adrian  Mihai (Managing Partner FAN Courier), Dragoș Sirbu (CEO Flanco), Sergiu Mircea (Marketing Director BT).

Conferința de eCommerce TeCOMM se adresează în principal oamenilor de afaceri care dețin magazine online sau își doresc un start-up în domeniu, dar și specialiștilor de marketing implicați în activitatea de online a business-urilor, specialiști/consultanți în eCommerce, design/usability, promovare online și SEO, furnizori  de servicii de ePayment, hosting, telecom, servicii financiare și de curierat. Branduri de renume în domeniu, dar si nume recunoscute pe plan internațional vor aduce noutăți din eCommerce, prin conferință cu keynote-uri și panel-uri de dezbatere și workshop-uri strategice.

Participanții sunt invitați să ia parte și la workshop-uri dedicate segmentului de turism, în prima zi, prin Digital Travel Forum, dar și la cele dedicate marketing-ului, prin MarkDay, ce va avea loc în a doua zi a evenimentului. Evenimentul dedicat eCommerce-ului se află la cea de-a cincea ediție și va avea loc în perioada 21-22 Octombrie, în Cluj-Napoca, la Grand Hotel Italia*****.

Participanții vor putea lua parte și la zona expozițională, care aduce împreună principalii furnizori de servicii de comerț electronic.

TeCOMM is Powered by Urgent Cargus.

Gold Sponsors:  MasterCard si FAN Courier.

Recommended payment processor: mobilPay

Premium media partner: Forbes

Partners: ProfitShare, Conectoo, MxHost, Mediatic, WensTravel, United Business Center.

Despre Libero Events

Libero Events este agentia de evenimente si PR, B2B si B2C, sub semnatura careia au loc conferinte si workshop-uri: The Woman, HR Summit, TeCOMM, MarkDay, Architecture, Software Architecture Day, Digital Travel Forum, Cluj Sales Conference, Signal Connect, dar si targul Touristica.